Karne alan öğrencileri tebrik eden Vali Atay, yaz tatilinin verimli geçirilmesi tavsiyesinde bulundu. Çocuklardan bol bol kitap okumalarını isteyen Atay, tablet ve cep telefonu gibi teknolojik cihazların aşırı kullanımından uzak durmalarını istedi.

Yusuf Çiftçioğlu İlkokulu’nda düzenlenen resmi karne dağıtım törenine katılan Gümüşhane Valisi Cevdet Atay ve kent protokolü, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.


Gümüşhane’de 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte il genelinde eğitim gören 17 bin 183 öğrenci karne alarak yaklaşık üç ay sürecek olan yaz tatiline başladı.
Kentte düzenlenen karne dağıtım programı kapsamında Yusuf Çiftçioğlu İlkokulu’nda tören gerçekleştirildi.
Programa Gümüşhane Valisi Cevdet Atay, Belediye Başkanı Vedat Soner Başer, İl Emniyet Müdürü İsmail Karasakal, İl Milli Eğitim Müdür Vekili Mesut Olgun, Yusuf Çiftçioğlu İlkokulu Müdürü Veli Ağaç, okul idarecileri, öğretmenler ve veliler katıldı.
Yöresel halk oyunları gösterisiyle başlayan programda daha sonra öğrencilerin düzenlediği yıl sonu sergisi gezildi.
Sınıfları ziyaret eden Vali Cevdet Atay, ilk kez karne alan birinci sınıf öğrencileriyle sohbet ederek heyecanlarına ortak oldu. Vali Atay ve Belediye Başkanı Vedat Soner Başer daha sonra öğrencilere karnelerini dağıttı.
Karne alan öğrencileri tebrik eden Vali Atay, yaz tatilinin verimli geçirilmesi tavsiyesinde bulundu. Çocuklardan bol bol kitap okumalarını isteyen Atay, tablet ve cep telefonu gibi teknolojik cihazların aşırı kullanımından uzak durmalarını istedi.


